skymic 當前離線
中級會員
469394 當前離線
進階會員
TOP
1) 請問 WINDOWS 7 用唔用到? 2) 係 NON RAID 的情況下係唔係都可以認到 WINDOWS? 469394 發表於 2015-1-5 21:29
1) WINDOWS 7 用到 2) 你係唔想用黎boot Windows. Sorry. 唔係好明哩個問題 ... skymic 發表於 2015-1-5 21:39
其實我想將佢當係 SATA 擴充 CARD 用姐 (即坊間果 d CHEAP CHEAP SATA CARD 一樣) 469394 發表於 2015-1-6 12:54
spike 當前離線
1. 需不需要改腳位? 2. 如果唔行raid, 直接駁一隻有data既hdd, 係咪已經可以用到? 需唔需要另外設定 ? ... spike 發表於 2015-1-6 13:48
jason930 當前離線
情迷SuperCCD
特級會員