[鍵盤] KBT 奶軸依家係唔係搵唔到的了?

屋企部2號機的薄膜kb壞壞地, 想換埋做機械kb

自己做野會用茶軸,
但屋企用既話會諗起好耐之前膜過既KBT 奶軸
厘隻大小同質感都好適合我, 無奈之前記得要11XX, 對我厘講真係太貴了.

個人對機械式KB既知識好少, 唔知除左KBT仲有無其他牌子有奶軸

所以想問一下大家有無有什麼其他牌子的接觸感係似KBT 既奶軸的?


感謝

奶軸係104嗰隻? 我仲有隻75%喺手

TOP

奶軸係104嗰隻? 我仲有隻75%喺手
fatchoi 發表於 2014-5-15 23:54



    唔係, 之前race出過奶軸+pbt版
講真係香港真係幾難買到呢d 稀有軸(奶綠灰呢d)
除非自己改啦

TOP

自己砌隻啦

TOP

唔係, 之前race出過奶軸+pbt版
講真係香港真係幾難買到呢d 稀有軸(奶綠灰呢d)
除非自己改啦 ...
bbqaaq 發表於 16-5-2014 03:15 PM

印象中有104 奶軸oni
隻pbt版奶軸race 喺我櫃桶

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

唔係, 之前race出過奶軸+pbt版
講真係香港真係幾難買到呢d 稀有軸(奶綠灰呢d)
除非自己改啦 ...
bbqaaq 發表於 2014-5-16 15:15



全新奶綠灰軸而加仲易搵過全新白軸
咁白軸係咪叫超稀有軸

TOP

全新奶綠灰軸而加仲易搵過全新白軸
咁白軸係咪叫超稀有軸
siufaiping 發表於 16-5-2014 11:44 PM

咁我咪係稀有軸收藏家

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

自己砌係最好選擇...

TOP

全新奶綠灰軸而加仲易搵過全新白軸
咁白軸係咪叫超稀有軸
siufaiping 發表於 2014-5-16 23:44



    唔係話難搵既.. 但係好貴
淘寶呢d 奇怪軸好似唔係10蚊20蚊粒
好似見過唔知邊隻軸25蚊, 真係砌一隻104既, 要用2k幾sosad

TOP

唔係話難搵既.. 但係好貴
淘寶呢d 奇怪軸好似唔係10蚊20蚊粒
好似見過唔知邊隻軸25蚊, 真係砌一隻10 ...
bbqaaq 發表於 17-5-2014 02:25 PM


睇下你喺邊度買啫.

TOP