Desktop 斷電後重開, 仲有無可能 Wake-on-Lan ?

本帖最後由 Estech 於 2014-4-21 16:59 編輯

我部機從windows關機,再wol無問題,

但如果我啪咗電掣(router亦熄埋)後,再俾返電,就做唔到wol, 所以一定入一次windows先可以做返wol.

有無人可以做到以上情況下都可以 wake-on-lan ?

唔得,亦無可能做到

TOP

唔得,亦無可能做到
winsel 發表於 2014-4-22 12:51



我想問如果係bios set左都唔得??

TOP

你想問如果停電後可否再wol?

TOP

我部機從windows關機,再wol無問題,

但如果我啪咗電掣(router亦熄埋)後,再俾返電,就做唔到wol, 所以一定入 ...
Estech 發表於 2014-4-21 16:48

唔好一次熄晒所有野, 逐樣野check, 睇下係你router問題定係底板問題

底板BIOS亦有得set一有電可以自動開機

TOP

如果部機個火牛曾經完全斷電,就算事後回復電源,但 WOL 以及其它預設到工作排程入面的工作都不能自動 Wakeup 部電腦。

底板 BIOS 雖然有得設定回復電源自動開機,但到時係一接通電源就自動開,並非因為 WOL 或工作排程而開機。

TOP

如果部機個火牛曾經完全斷電,就算事後回復電源,但 WOL 以及其它預設到工作排程入面的工作都不能自動 Wake ...
C_Law 發表於 2014-4-22 19:26


呢個解釋有道理, 主要係受制於底板的工作模式,

斷電後,與os喺wol上的溝通會被清除,

所以在進入不同的os後關機(不斷電), 視乎該os的設定, 會有不同的wol模式.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

bios set wake-on-power(wop)可解
不過副作用係,萬一真的斷完電, 部機就會開左, 一直等你發現先熄到.

TOP

呢個解釋有道理, 主要係受制於底板的工作模式,

斷電後,與os喺wol上的溝通會被清除,

所以在進入不同的os ...
Estech 發表於 2014-4-22 20:01

冇關係, 只要係network card driver set左WOL同底板BIOS support WOL, 即使部機完全熄晒電, 到佢有返電時一樣可以WOL, 我已經係好多塊ASUS板同內置Realtek 8111 network card上面用過, 就算部機完全斷左電一晚, 到第二日有返電時一樣可以WOL

所以你應該試清楚究竟係底板BIOS問題定係ROUTER問題, 亦或係broadcast packets出左問題

TOP