Estech 當前離線
中級會員
winsel 當前離線
進階會員
TOP
saiaskia 當前離線
唔得,亦無可能做到 winsel 發表於 2014-4-22 12:51
cvguser 當前離線
AC360 當前離線
我部機從windows關機,再wol無問題, 但如果我啪咗電掣(router亦熄埋)後,再俾返電,就做唔到wol, 所以一定入 ... Estech 發表於 2014-4-21 16:48
C_Law 當前離線
如果部機個火牛曾經完全斷電,就算事後回復電源,但 WOL 以及其它預設到工作排程入面的工作都不能自動 Wake ... C_Law 發表於 2014-4-22 19:26
frechen2012 當前離線
Banned
SYW 當前離線
呢個解釋有道理, 主要係受制於底板的工作模式, 斷電後,與os喺wol上的溝通會被清除, 所以在進入不同的os ... Estech 發表於 2014-4-22 20:01