買電視,一定要買 SONY

Hello,今日細佬推薦大家買電視一定要買 SONY

2011 年 40EX720 Day-one light-pixel 裝果陣 0光0死 裝完第2日出粒綠色光點
師父上黎仲話得一粒無得換,講電話鬧左兩日先打個電話黎「皇恩浩蕩」咁肯換部 Refurbishment 黎

結果係2粒死點 無得換

2014年1月尾,過年前,岩岩過兩年保養 (24+3 months) 就出現 dead pixel line 幾條







咁過左保,就無計認命買過第二部啦,降 grade 揀部 42W670a


裝果陣 0光0死,點知買左第二個月就出現成條光線





3個月內壞兩部機 正呀

屋企十九幾部 LCD,AOC 果d同部電腦一齊長開左三四年都無事 但 SONY 唔洗三個月就收皮
早知 40EX720 唔係咁明顯就唔洗買過部啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

SONY質量這麼差

TOP

原本仲念緊SONY 32W650A 定LG 32LN5700.
咁睇都係買LG

TOP

只可以講,是你bad luck

TOP

只可以講,是你bad luck
yftam 發表於 2014-3-30 22:23



唔洗錢我就認 bad luck 要錢就要有返 merchantable quality 先接受到囉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

不過42W670a二個月出問題,應該可以換吧? 段估唔會又換部翻修機你掛,咁樣做生意真系仲衰過買二手。
kit3 發表於 2014-3-30 09:39 PM


咁多機換返去, 唔通送去填海咩, 總要有出路

TOP

Unlucky...

Agree SONY quality is not really that good...

TOP

回復 6# twinesdr

這個故事教訓你, 生辰八字和SONY不夾, 仍然錯愛是沒有好下場的
 
講返SONY同Panasonic比較, SONY個interface同搖控D制既擺位都好過Panasonic

TOP