gbaxp 當前離線
進階會員
Jamesbond007 當前離線
而家換左,遲d想用ddr4又要換過 gbaxp 發表於 14/3/2014 09:50
TOP
Kei85 當前離線
中級會員
我仲用緊DDR2 Kei85 發表於 2014-3-14 10:19
arshum 當前離線
alfromeo 當前離線
a2940u2w 當前離線
有需要換就DDR幾都照換,為換而換等到DDR4就會等DDR 5,6,7,8,9.... a2940u2w 發表於 2014-3-14 10:29
soruly 當前離線