barickcyli 當前離線
中級會員
raisin 當前離線
特級會員
影到自己 新舊比較 =========================== 幾好用啦不過Software有D難用 用得幾個字,感 ... barickcyli 發表於 13-1-2014 16:37
TOP
好快手 玩燈真係幾開心 raisin 發表於 2014-1-13 16:44
Ching用開幾Dpi同埋sensei用咩mouse pad好 barickcyli 發表於 13-1-2014 17:04
我無用開sensei, 平時用開800DPI... Mousepad我都唔肯定邊張最好, 只知道Sensei好似幾容易夾mousepad... ... raisin 發表於 2014-1-13 17:28
800Dpi...普通上網..? 我Window set5,Mouse set 5800DPI.. 我Mouse pad用緊 Razer勁大塊果張 ... barickcyli 發表於 13-1-2014 17:34
ivanng213 當前離線
ivan..
進階會員
咁快入左貨 ivanng213 發表於 2014-1-13 18:19
michaelyiu10 當前離線