[開箱] steelseries Sensei 開箱-紫色大愛

本帖最後由 barickcyli 於 2014-1-13 18:14 編輯




影到自己

新舊比較


===========================
幾好用啦不過Software有D難用
PatPat個燈暖暖地,搞到隻手有汗...
用得幾個字,感想遲D再打

影到自己

新舊比較


===========================
幾好用啦不過Software有D難用
用得幾個字,感 ...
barickcyli 發表於 13-1-2014 16:37


好快手
玩燈真係幾開心

TOP

好快手
玩燈真係幾開心
raisin 發表於 2014-1-13 16:44



    遲D慢慢玩佢下面個led
我喇叭,Keyboard,Mouse紫燈

TOP

好快手
玩燈真係幾開心
raisin 發表於 2014-1-13 16:44



    Ching用開幾Dpi同埋sensei用咩mouse pad好

TOP

Ching用開幾Dpi同埋sensei用咩mouse pad好
barickcyli 發表於 13-1-2014 17:04


我無用開sensei, 平時用開800DPI...
Mousepad我都唔肯定邊張最好, 只知道Sensei好似幾容易夾mousepad... 可能4HD之類的硬墊會夾少少, 但分別可能不大....  我無測試過

TOP

我無用開sensei, 平時用開800DPI...
Mousepad我都唔肯定邊張最好, 只知道Sensei好似幾容易夾mousepad...  ...
raisin 發表於 2014-1-13 17:28



    800Dpi...普通上網..?
我Window set5,Mouse set 5800DPI..
我Mouse pad用緊 Razer勁大塊果張

TOP

800Dpi...普通上網..?
我Window set5,Mouse set 5800DPI..
我Mouse pad用緊 Razer勁大塊果張 ...
barickcyli 發表於 13-1-2014 17:34


打機 800DPI.. (LOL)

上網的話會用 1600DPI...

TOP

咁快入左貨

TOP

咁快入左貨
ivanng213 發表於 2014-1-13 18:19



    當然啦

TOP

sensei 加razer塊鋁pad 8000/9000 dpi@@
ching咁快入左手@@

TOP