[開箱] [ 砌機分享 ]Intel 1240v3 + Corsair Force LS SSD + 技嘉 770 #1 #28

本帖最後由 天之邪 於 2013-11-7 23:33 編輯

主料 : intel 1240v3 + asrock h87 performance + 技嘉 770 + Corsair Force LS 240GB SSD

7點尾收到個老友既電話,咩料子,幾個月無聯絡,各有各忙,後日就過澳門準備係個邊發展

原來想過去之前順便砌埋部機打LOL,BF,同打睡狗,真係吾急都吾打來,鬼叫識左5年咩

新鮮砌好,聽朝去同個fd 食早餐,順便拎出去比佢,咁就搞到差吾多12點.....

砌機LIST
Intel xeon 1240v3
asrock h87 performance
kingston 普通1600 8GB ram
corsair force ls 240gb ssd
技嘉 770 2gb 版
cooler master 212x
antec hcg 620 火牛

吾多夠光,影落好矇,多多見望




佢話吾想成日換機,budget 有限,唯有幫佢用呢粒xeon u,
list 其實就上網抄,見幾多人用,但同i7 又有d咩分別?





幾好,無花痕



做個勇士試一試隻ssd,店既話再幫自己換隻(搵個fd 做白老鼠,正ar)

佢用既係Phison SATA 6Gb/s 控制器 同埋使用 Toshiba 顆粒

都支援TRIM & garbage collection

目標讀寫速度 555MB/s 和 535MB/s





左手邊個張吾知咩野來

7mm 拎上手又真係幾薄,上左機就吾再影



汗了,砌個時幾驚張 技嘉3風扇裝吾落,吾係實比人 差死我都似
不過呢隻箱既扣具邊度有得配,個FD 屋企仲有 2隻 HDD 等住佢拖埋入去

上機圖


更新 #28
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 47&pid=30899270

XEON系列好似唔岩用黎打機
打機既話I7會好好多

TOP

師兄!770減左價未?

TOP

成套野要唔要7千

TOP

成套野要唔要7千
唐賓南紀念中學 發表於 2013-11-3 00:32



    我連埋隻 lg mon 買埋 成套機講緊 11x00左右ar 都要

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

CHING呢部野好正喎
用咩機箱

TOP

唔關事,而家既XEON同家用I7指令一樣,分別只係無內顯,一樣打到機,無話I7先係打機用既,最緊要岩心水姐 ...
541023 發表於 2013-11-3 01:08



OH 之前聽人地講
XEON既8核or higher既CPU通常唔多用黎打機
大部分係攞黎開server

TOP

XEON 1230 V3 + MSI Z87-GD65 一樣打緊機,唔熱,好正!無超!

TOP

OH 之前聽人地講
XEON既8核or higher既CPU通常唔多用黎打機
大部分係攞黎開server ...
932618104 發表於 2013-11-3 01:19


8核 入門E5最大問題是時脈低
像2865只有2.0g Turbo完先2.8g

TOP