stiger 當前離線
初級會員
patklchung 當前離線
進階會員
想買外置DVD, 買USB 2.0 定3.0 好? 吸碟個d 定彈出黎個d好? 有無好介紹?? 感激高手們解答 ... stiger 發表於 2013-9-25 10:03
TOP
L.L 當前離線
中級會員
Buffalo IOdata patklchung 發表於 2013-9-25 12:49
chpyeung 當前離線
Alexander 當前離線
ching 想問下 IOdata 果款HK 有冇? L.L 發表於 2013-9-26 13:56