[操作疑難] 應該買22定23吋MON 好?

本帖最後由 yinhk 於 2013-9-12 22:54 編輯

事源細佬砌左部機俾女友,但原來佢本身個MON壞左,想買個~20-22吋既MON俾佢?
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2000880

但想問下邊個牌子同邊款會比較好?
~$1500 左右,IPS LED係咪會靚D?
同埋小弟想問下宜家連內置SPEAKER既MON,音質會唔會好差?
定係都有普通2.1質素?(因為想慳位D

夠位咪23吋囉, 不過其實同22吋都好夠用. $1500可以買到IPS panel啦, 不過你預內置speaker點都唔及獨立speaker

TOP

夠位咪23吋囉, 不過其實同22吋都好夠用. $1500可以買到IPS panel啦, 不過你預內置speaker點都唔及獨立speak ...
PNBA 發表於 2013-9-13 01:47



    LG 係咪無內置SPEARKERS?
諗住買呢款:
http://www.price.com.hk/product.php?p=151914

TOP

LG 係咪無內置SPEARKERS?
諗住買呢款:
yinhk 發表於 2013-9-13 11:46


無內置SPEARKERS

TOP

內置喇叭你當佢只會出聲,音質你就唔好有咩期待,而家D LCD MON咁薄身
邊塞得入聽得下既喇叭呢

TOP

咁CHING 們,我想請教下有邊款 細得黎D聲又OK既SPEAKERS 仔呢

TOP

岩岩問左間科匯電腦 佢話無得即場試MON,
佢話包3點光點死點,有問題代理會上門,
想請問下到時如果有問題條友會唔會老屈我係人為

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  yinhk

科字頭?呢幾檔嘢唔係"出晒名"嘅咩?仲要冇得試?
祝您好運 師兄 ...
dreamtheater 發表於 2013-9-13 12:40



    間野係藍田,打去勁串,話不嬲無得試

TOP