求迷你箱放MATX

有冇D 好細 好似ITX箱咁細O既可以放到MATX板?
愈細愈薄愈好, 板連1隻2.5"HDD 無CD-ROM

有冇D 好細 好似ITX箱咁細O既可以放到MATX板?
愈細愈薄愈好, 板連1隻2.5"HDD 無CD-ROM ...
necoalex 發表於 2013-9-12 13:20



立人果堆
最好揀返外置牛果 D ,散熱會比較理想

TOP

立人果堆
最好揀返外置牛果 D ,散熱會比較理想
Gp01tkm 發表於 2013-9-12 13:26



立人果D要留意係標準matx先放得落

有D matx 大些少就會放唔落..

TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

TOP

TOP

Silverstone PT13
http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=419&area=tw

睇完好想自己買添!!!!!

TOP