necoalex 當前離線
中級會員
Gp01tkm 當前離線
有冇D 好細 好似ITX箱咁細O既可以放到MATX板? 愈細愈薄愈好, 板連1隻2.5"HDD 無CD-ROM ... necoalex 發表於 2013-9-12 13:20
TOP
契爺 當前離線
立人果堆 最好揀返外置牛果 D ,散熱會比較理想 Gp01tkm 發表於 2013-9-12 13:26
stevenwow 當前離線
hongkongiron 當前離線
Banned
idiotricky 當前離線
進階會員
kclam 當前離線
oliverkof 當前離線
dougowong 當前離線
DOUGOWONG