beenoliu 當前離線
進階會員
wonderful 當前離線
TOP
anon893 當前離線
點解寫入速度咁慢 beenoliu 發表於 2013-9-7 06:47 PM
imax 當前離線
讀快寫慢......廢?
usei 當前在線
特級會員
KinChungE 當前離線
長老會員
cleverandy 當前離線
epc fans
reset2 當前離線
reset n restore
回復 beenoliu 真係唔好只睇牌子,好似ADAXX X102PRO,價錢又唔貴,但肯定好過呢隻好多. ... reset2 發表於 2013/9/9 23:08
通常包裝上完全冇提速度既, 預左write唔會快 KinChungE 發表於 2013/9/9 22:42