[產品資訊] 淘車cam之-TourMate途美G7 雙鏡版(日夜測試片已up)

本帖最後由 tonyk3388 於 2013-9-4 23:04 編輯

測試影片:
陰天+出入隧道效果,我覺得的確有對焦問題,要研究下點搞,一落雨,佢成日無啦啦對左落近位(雨點勁清,出面唔清)
前cam:http://youtu.be/NvkMHxe3ii4
後cam: http://youtu.be/l3_bRKLBPBA

夜晚測試片

前cam:http://youtu.be/qsKg3_oR0fY
後cam:http://youtu.be/_4Q4HO-VrBA
===========

呢排睇d 撞車黨新聞睇到有d怕怕,結果都係決定淘寶淘隻車cam玩玩。
淘左隻TourMate 途美G7,純粹膽搏膽
其實佢就同好多其他牌子,例如任e行擺明係一樣款…即係公版設計…
我純粹貪佢有齊前後cam,touch wood俾撞車黨屈你撞到佢都仲有隻後眼
DSC_2102.jpg DSC_2111.jpg
樣…都係車cam一隻
DSC_2105.jpg DSC_2107.jpg DSC_2104.jpg
後cam,好雞好細隻,1蚊做比較
DSC_2109.jpg

突鏡,証明角度無吹水(光學設計要有聲稱既158度一定會突鏡)
注:單cam版g7係170度,雙cam版g7係158度。
DSC_2113.jpg


好快就裝上車,第一次裝,其實都係塞落d 飾版邊就ok,
我搵左把間軟軟地既膠間尺幫手,好快就搞掂前後cam,
不過強烈建議搞呢d野都係冬天先搞,夏天一陣就成身汗…

裝好後,司機位望基本上只突少少出黎,盡量唔想阻住睇路同分心
但係個人向前d就見到晒隻cam
DSC_2120.jpg

車外望都幾明顯,有阻嚇作用…
DSC_2122.jpg


後:見到有條線走出黎,其實最理想應該係拆後面塊飾版,穿入去再走本身門既水潑水/燈線膠喉,上隻門既玻璃邊出,咁就唔會有條線走黎走去…不過講就易,小弟唔識拆…由佢吊住條尾出黎先

DSC_2124.jpg


===========測試待續============
測試片段明天後補。屋企附近同停車場d片廢事up上黎。
暫時試左無電流聲,同埋都真係好wide,左右見晒A柱(呢個720, 1080 比例問題會見唔到a柱)
Screen Shot 2013-08-30 at 下午11.32.21.jpg

不過初步測試發現左個問題,頭先行一轉,發現連停車場入面停定,車牌都唔清,
嚇到我以為隻cam屎到咁,後來返屋企電腦睇完,落去較一較隻cam角度,又清返晒…
我懷疑有機會佢太wide,長期focus左落我a柱到…所以d野濛晒,呢個要再check

多謝CHING分享

期待更詳細試用報告~

呢排好似大家都不停買CAM試CAM......

TOP

因為近来有撞车黨出没老屈、、、!

回復 2# wa2000

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

本帖最後由 風之小文 於 2013-8-31 01:19 編輯

delete

TOP

回復 3# hon328


我知,連我自己都淘左個車CAM影埋後邊......

TOP

呢部都係NT96650黎
係咪5xx人仔?

TOP

回復 1# tonyk3388

双镜头套餐淨係找到158度, 找不到170度啊

TOP

我見ssp賣$850...有o的心動
ching..其實呢隻野ok嗎???

TOP

呢部都係NT96650黎
係咪5xx人仔?
ivanng213 發表於 2013-8-31 02:15


我懷疑唔係?NT96650 係單cam黎
可能佢自己改左入面d野…

TOP

回復  tonyk3388

双镜头套餐淨係找到158度, 找不到170度啊
doraemon_aa 發表於 2013-8-31 09:32


sorry我改返
雙cam版本係158度,我記錯左g7係170度…

TOP