[測試] [分享] 夏天硬超3930K+680公版

本帖最後由 justin_wong 於 2013-8-15 21:07 編輯

純粹分享一下

琴日遇正T8有時間係屋企,無無聊聊走去試超5ghz本來用來打SuperPi,不過今個夏天熱到上5ghz都上唔到,最多去到4.7ghz,所以走左去打3Dmark Fire Strike。



早幾個月前天氣冬小小既時候,當粒3930k 1.52v仲上到5ghz,用nv 314.22 driver跑過一轉3DMark Fire Strike。跑出來就咁啦


當時已經算好滿足啦,7756唔錯啦。不過琴日竟然意外地高分左!

琴日粒3930k上左4.6ghz後,RAM亦上埋1866 10-12-10-28 1T,張680同上次一樣時脈,不過今次用326.41 driver跑,結果係....


諗住差果小小過八千分啦,就走去上夠4.7ghz,點知被天玩,7999,差一分都唔俾我

最後覺得差果一分有機會過到8000,就再硬超張680多5mhz core同mem,結果就...


8002,總算過到8000,都幾開心下

開勁D冷氣啦

反正電唔洗$$$$

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1# justin_wong


    樓主:點知被天玩,8002,只係差998分都唔俾我

最後決定買張TITAN

TOP

好多風扇...
唔影響風向?

TOP

回復 5# ss310251


    haha 把slim12只是裝飾,不會影響

TOP

回復 3# to_chan


    宜家等緊冬天上5.2ghz(上年試過1.55v),目標8500

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 8# to_chan

圖形分差三百分jeh,應該冬天再超高啲張680過到geh

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

不用等冬天 水泠便可以

TOP