SANWA CD-772 他錶精確度仲差過國產60元的, 已FIXED

本帖最後由 kamcm 於 2013-5-2 17:11 編輯

LAST UPDATED:
SANWA CD-772 他錶精確度仲差過國產60元的, 已FIXED @#39
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 07&pid=29850048


=============
Original Questions
SANWA 他錶的精確度問題

我上年買左部SANWA  CD-772 他錶, 一直好少用...加加埋埋咁耐都唔知有冇用到3個鍾...
我最近係TAOBAO 買了一塊基準板, 於是去CHECK 下隻他錶有幾準...
隻錶仲有未過保用, 我想問我可以找代理去校準嗎? 校準需要收費嗎?


UPDATED:
圖在#21,
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 07&pid=29848577
我的要求不高, 做到60元的勝利他錶咁準我已經心滿意足....自己可以去做校正嗎?如何做?



Please advice,

Thanks

SANWA 他錶的精確度問題

我上年買左部SANWA 他錶, 一直好少用...
我最近係TAOBAO 買了一塊基準板, 於是去C ...
kamcm 發表於 2013-5-1 14:17


睇返manual幾多個%err先啦,我諗廠唔會同你較,一般係去lab cal,同想知你3.7V點得出嚟?

TOP

街邊20元一隻的他錶也不會差這麼遠,何況係Sanwa。我覺得係taobao的基準出問題機會較大。

TOP

基準問題。btw, 好少用3.7V做基準。

TOP

比阿SIR睇果D錶多數用K字頭日本仔,去CAL都可以,閒閒地都過千,誤差很少.
如果普通用途就不用太注重了,舊款發針錶自己可以調較多方便.
新華未用過,不知道說明書寫多少偏差,5%...

TOP

街邊20元一隻的他錶也不會差這麼遠,何況係Sanwa。我覺得係taobao的基準出問題機會較大。 ...
ckshum 發表於 2013-5-1 15:01


我記得主因係有次我用12V 火牛試了2隻他錶..發現差別有成0.1V ,
SANWA 的認做12.28V
幾只UNI-T 他錶都認到是12.38V
   
由於幾部UNI-T 都係咁... 搞到都唔知信邊個好..於是買左個基準...
.

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2013-5-2 02:01 編輯

已經好肯定99% 係SANWA 他錶問題...= ="
我想知買他錶其實係咪好易左伏....  係香港要係邊間鋪買先穩陣?

我把家中3部EBD-A,  數控電源.. 等等東西去做對比... 發現部SANWA 明顯有偏差, 我花左大半個鍾, 去用數控以唔同電壓去比較.. 發現唔同RANGE 都有偏差...

以數控電源輸出19V 為例,
我用EBD-A 度到係18.99V
UNI-T 3隻錶都係19.04 -10.05
而我隻SANWA CD-772 度到係 18.90V - 18.89 之間跳
明顯應該係SANWA 出問題...
我應該點做呢? 需要上代理嗎

我上年咩都唔識時的開箱文...我買部SANWA果時見到盒身有少少殘...都曾經有懷疑過係咪退換貨... 但又見佢果果膠套咁新... 於是就當自己諗多左....
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1848640

TOP

睇返manual幾多個%err先啦,我諗廠唔會同你較,一般係去lab cal,同想知你3.7V點得出嚟? ...
billy0301 發表於 2013-5-1 14:46


睇番網站資料...

Best Accuracy 0.5% + 2
Resolution 0.1mV

以數控電源輸出19V 為例,
我用EBD-A 度到係18.99V
UNI-T 3隻錶都係19.04 -10.05
而我隻SANWA CD-772 度到係 18.90V - 18.89 之間跳

算不算超出誤差呢?

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2013-5-2 02:43 編輯
街邊20元一隻的他錶也不會差這麼遠,何況係Sanwa。我覺得係taobao的基準出問題機會較大。 ...
ckshum 發表於 2013-5-1 15:01


我試左大半天... 看來最不可能的事情發生了
600 元的不如100元以下的準...

唉, 本MANUAL
寫著400mV DCV  accuracy 0.5%+2dgt
4V 以上的... accuracy 0.9%+2dgt
如果數控電源19V係準的...
而 accuracy 0.9%+2dgt
19V X 0.9% = 0.17
姐係話即使未計那2dgt, 18.83 去度19.17 都叫正常

我上年咩都唔識時的開箱文...我買部SANWA果時見到盒身有少少殘...都曾經有懷疑過係咪退換貨... 但又見佢果果膠套咁新... 於是就當自己諗多左....但當時我知道都沒用.. 因為我當時跟本沒那麼多工具可以引証呢點
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1848640

TOP

回復 9# kamcm

師兄唔知你用邊塊基準電壓做校正,我就highly recommand 呢塊做基準做校正
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=13391352644
如果你唔想買塊基準電壓板做校正,可以試下用LM7812,LM7805做簡單電壓測試,其實LM78XX都足夠做簡單電壓測試/校正,如果小弟無記錯,LM78XX output voltage error 都係5%,可以做voltage check
小弟本身都有3個UNI-T電表,隻隻都做左calibration,差唔多隻隻error都只有1~2mV
1mV真係1mV
5.000V都係5.0001~4.9999V
10.0000V都係10.0000V
UNI-T真係好野
如果你覺得電壓唔準,好多時都係個表唔夠電or 燒左fuse, check左呢兩樣野先再cal,最好用新電做測試/校正,唔係一陣個電壓又會唔同左

TOP