Thermalright Archon SB-E X2 風扇

奇怪...
Thermalright Archon SB-E X2用唔到其他風扇...wing14果d...佢個風扇鐵線扣...特做...
只係附送風扇用到..
有冇Thermalright Archon SB-E X2用家....我想知係咪一樣?

睇左Thermalright Archon SB-E X2係用TY-141 * 2
風扇係14CM但用12CM孔
所以扣其實係用到普通12CM風扇
Wing14好似有12CM+14CM孔 <--無用開Wing牌唔清楚
http://www.hkepc.com/5433
如果真係Wing14 係12+14孔, 你果扣未別扣得實Wing14

TOP

我又未用過wire  次次都係膠釘風扇組合

TOP