[操作疑難] 4G太快1日1GB真系吾覺

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

1日1GB,一個月就30GB..樓主用量都幾大

TOP

其實好多人一日幾十gb,一個月

TOP

煲戲或劇一日幾GB唔其丫........

TOP

之前用iphone4 一個月都唔知有無1gb 換左NOTE 2 LTE(第一次用AN撞機) 1日用左2gb

TOP

我都有用1010, 最多都係用到 7GB/month...你1日1GB....狂睇youtube mytv????

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

4G點可能唔過5GB.......3G都好易過

TOP

我都係4.9GB最多....

TOP

唔用wifi既?? 好奇

TOP