wonghoyat 當前離線
Alex
進階會員
飛起潛水員 當前離線
中級會員
TOP
raisin 當前離線
特級會員
congratulation 青軸黎打機 個人唔係好慣 會用黑or紅 btw入手幾多 飛起潛水員 發表於 2012-10-22 17:51
samlcy1997 當前離線
thankyouabc 當前離線
師兄咁快番到屋企仲出埋文 原來買咗有刻版 佢個日曆XX x2, 我得一張, 一定唔會拎黎摺.... ... raisin 發表於 2012-10-22 17:57
正刻1350,同刻1400(我唔中意abs同刻,所以買正刻) wonghoyat 發表於 2012-10-22 17:59
哈哈呢d野都係睇個人取好 另外 keycap手感好唔好 飛起潛水員 發表於 2012-10-22 18:05
應該仲係福仁,最尾相見到魔鬼個REALFORCE。 thankyouabc 發表於 2012-10-22 18:00