Nokia 2012Q3 虧損 7.54 億美元,賣左 290 萬部 Lumia

http://www.theverge.com/2012/10/ ... lumia-sales-q3-2012

http://www.theverge.com/2012/10/ ... 12-financial-report

Nokia 2012Q3 全世界只出貨了 290 萬部 Lumia,比上季下了 28%,北美出貨 60 萬部,比上季下跌 50%。營收爲 94 億美元,運營虧損係 7.54 億美元,現金儲備係 47 億美元,上季係 55 億。

Nokia 今次 RIP 得喇。。

Q4 2011: $1.3 billion loss. Q1 2012: $1.7 billion loss. Q2 2012: $1.01 billion loss. Q3 2012: $754 million loss.


咁樣應該算係好消息

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

燒多2年可玩完.

TOP

送比我未要囉 行咁既os 搵鬼用咩

TOP

過多幾年, 連名都唔記得佢了.

TOP

過多幾年, 連名都唔記得佢了.
alfredxp 發表於 2012-10-18 20:50



    淨係記得以前有部機可以防子彈

TOP

一季無7.5億, 唔減開支或大額融資,
唔使2年就......

TOP

唔通Nokia真係攬住Microsoft架沈船 就此RIP

TOP

Q3 預左一定出事,
自從宣佈WP7.5 無得上WP8, 馬上影響哂Lumia 的發售計劃.
而WP8 又要Q4中後期先出到貨, 預計到Q4 盤數會有少少改善, 不過都係見紅.

TOP