隻Earpods真係喜出望外....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

回復 1# kaho0808


    睇黎好多人都覺得Bass+暖人聲=好聲..............Apple今次真係投其所好

TOP

我用過新舊二款,呢隻新耳筒真係正到爆,聲靚得黎又夠型

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

同AIE比呢?

TOP

我本身有隻Shure 1XX (唔記得左model), 買左ip5 有隻earpod 15/16 唔知賣唔賣好~你咁講我有D想拆開黎試下佢~~內心好掙扎...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 4# kaho0808


    當然.......正常來說,一定會覺得人聲厚左,BASS多左=好聽好多,大眾口味嘛。真係難得APPLE出D大眾口味既野.......可以睇得出係Tim 同教主既分別。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

毒毒毒毒毒毒毒...死人咩~~~

TOP