有冇師兄可以分享下, 點樣用舊電先襟用 ?

有冇師兄可以分享下, 點樣用舊電先襟用 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你平時是怎用電池?
leslie 發表於 2012-8-31 12:50

其實係想知, 會唔會差住舊電黎用..定係點...

TOP

熄機差電.....用火牛長著既..就拎走舊電....唔好俾舊電長差

TOP

你唔用就唔好插, that's it

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有冇師兄可以分享下, 點樣用舊電先襟用 ?
jackylo9319 發表於 2012-8-31 12:28



今時今日差電池技術先進左,長插差住長用都得,每個月(or 每兩星期)放一放電(50%左右)再差返就好襟用;反而長期唔差舊電會壞.

TOP

本帖最後由 jackylo9319 於 2012-8-31 19:57 編輯

大家都有唔同既講法...

TOP

剛買咗部內置電池的Sony notebook, 電源管理程式內建議, 如經常駁火牛供電, 在電池電量剩下低於50%時, 設定充電上限至50%
如經常帶出街用, 在電池電量剩下低於80%時, 設定充電上限至80%
據說可以延長電池壽命, 相信係要防止電池過度充電

去片
http://www.sony.com.hk/service/tipsDetail.do?msgID=4124

TOP

回復 5# newbro


    問題係長期唔用唔插都會死

TOP