排隊問題

我無意排隊

但我昨日下午經過黃金, 見排頭30 位的都是物品, 唔係人類, 似乎唔係幾合理

我在想, 如果我有3幾個人, 在龍頭沒有人祗有物件的時候, 佔據左頭位, 得唔得呢?  

一個人我就一定唔敢咁做

你唔驚可以試下...你要記著果度係深水埗...

TOP

你有無看清楚,>>>>

我在想: 如果有3幾個人, ..........

另外, 即使是深水步, 都唔係惡勢力話事卦?

TOP

樓主想出手佔人地個頭位, 點講都有理虧, 惡唔惡勢力都係咁話啦, right?

TOP

佩服, 第一句就係[我無意排隊],  竟然有人會話我出手佔人地個頭位.  互聯網真係咩人都有
即使我佔人地頭位, 我都仍要排隊.   所以[我無意排隊]已經代表我完全無意思想參與呢個活動.

[我在想] 不等如[我想點點點].

TOP

樓主絕對可以咁做
話明排隊, 人都唔係度, 怕咩.

TOP

重有一點, 頭30個位得物件, O個D 唔係叫排隊, 而係霸位.

TOP

下次拎哂成堆野去管理處同佢講有人留低左野 之後再去排咪得囉

TOP

有冇諗過報警? 因為唔知裡面係咩,可能係危險物品

TOP

有冇諗過報警? 因為唔知裡面係咩,可能係危險物品
eanaddare 發表於 2012-8-27 08:52


笑了

TOP