[邪不能勝正] 美法院判三星敗訴 須賠償蘋果逾10億美元

本帖最後由 shole615 於 2012-8-25 08:24 編輯

美國舊金山法院的陪審團在24日裁定,南韓三星電子(Samsung Electronics)侵犯美國蘋果電腦公司(Apple)多種智慧手機與平板電腦的專利,必須支付蘋果超過10億美元。

  這項裁定讓蘋果獲得重大勝利。

  蘋果宣稱,三星非法複製他們知名產品iPhone和iPad的技術。

  蘋果與三星之間的侵權大戰在去年4月引爆,戰火延燒全球四大洲。蘋果與三星彼此雖然是商業合作夥伴,蘋果向三星購買大量關鍵零組件,但卻翻臉互控對方抄襲產品、外觀設計與專利技術,因為這起官司攸關智慧手機市場的主導地位。

  南韓首爾中央法院已經在24日稍早裁定,蘋果與三星互相侵犯彼此的行動裝置專利,必須付出損害賠償,並在南韓禁售部分產品。賠償部分包括:蘋果侵犯三星兩項技術專利,必須賠償4,000萬韓元(3萬5,242美元)。另外,三星也必須為侵犯蘋果一項專利支付2,500萬韓元(2萬2千美元)。

10億美元   shamesung 當比研發費都抵啦
http://news.rti.org.tw/index_new ... &id=5&id2=2

仆x apple真係好能煩
間間都比佢告過曬lu

TOP

仆x apple真係好能煩
間間都比佢告過曬lu
lkyy 發表於 2012-8-25 08:49


你抄野就唔仆x?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

apple收皮啦
davis0409 發表於 2012-8-25 09:07



    +1

TOP

本帖最後由 albert_ma 於 2012-8-25 09:47 編輯



m$走黎抽水

TOP

三叔抵很死!!!  用佢部舊 GALAXY1 又壞過, GALAXY TAB 10.1 一買個MON 一陣就壞又去過朗豪坊排隊, 完全無QC 可言....  G3 又樣衰..

TOP

就算 apple 衰,但 ***係國際大盜都係事實。兩賤相爭,我寧願做賊既死先

TOP

本帖最後由 atv 於 2012-8-25 12:18 編輯

你可以抝話大屏touchscreen手機部部差唔多樣
但係連鋪面設計咁自由 大把材質可以用
都可以造到咁似 話冇抄都冇人信

TOP