本帖最後由 [N.H.K]anime 於 2012-8-2 14:11 編輯
打去冇人聽算..狂打...
轉接中然後CUT線..
再打就連預設語音都聽唔到就CUT到....
建達打去又係冇人聽--
可能近食飯時間冇人--一陣點半再打..
但呢度真係要俾個GOOD聯強--連電話都有分類...OMG
條友雖然聽錯姓氏..但留左電話CHECK S/N真係好快覆
我隻綠盤真係慘...
因之前個盒拎上ASHOP試整硬碟點知個盒換左..OMG AGAIN
點知佢會唔跟盒裝
搞到E+唔知邊間保..煩死
唔知有冇講錯S/N但目前
聯強: 不在保修範圍
VST: 不在保修範圍, RECHECK後確認保修範圍
建達: 不在保修範圍 |