hcmf91 當前離線
初級會員
Miipp 當前在線
特級會員
TOP
用 PHOTOSHOP 最好揀高解 mon. 美國 S premium 1k 鬆 d 有 1600x900 & 7k2 hdd Miipp 發表於 2012-7-20 21:37
貴1K? 即係9千蚊? 點買法先 hcmf91 發表於 2012-7-20 21:39
早兩三個月有師兄自己訂過美國索尼機, 用代運, 自己搵下佢舊 post PM 佢啦. 佢重話 check 過好似有國 ... Miipp 發表於 2012-7-20 21:43
咁如果係香港買既話, 你覺得邊部好D hcmf91 發表於 2012-7-20 21:45
SVZ13115 Miipp 發表於 2012-7-20 22:00
jp1989 當前離線
Banned
ahshing 當前離線
進階會員
多執相,用mac是常識吧? jp1989 發表於 2012-7-21 00:30