kevinman 當前離線
Banned
aeolian2009 當前離線
http://3.bp.blogspot.com/_2s7-
進階會員
TOP
hk4832 當前離線
中級會員
AOC 既 service 真係值得一讚 我唔係打手! 不過因為近排發生左一件事, 令我對 AOC 既售後服務不得不給一個 ... kevinman 發表於 2012-7-17 16:56
manling 當前離線
ak8 當前離線
o0小強0o 當前離線
初級會員
nanyou 當前離線
dieago 當前離線
話自己唔係打手好難有人信,幾個POST都係講AOC... 再者一隻MON成日都壞要整幾好都冇用.... ... o0小強0o 發表於 2012-7-17 22:30
chungkay 當前離線
i prefer new replacment ---> can they do that? dieago 發表於 2012-7-17 22:54