[徵求] 收二手顯示卡

要100% work...
平就ok...吾要太勁card...
要PCI-E...
最緊要有硬解.....平時睇movie 多....打機都只會係online game...
thx a lot

9600GT?

TOP

9600GT?
yoyo348 發表於 2012-6-22 20:42

請pm 埋個價錢俾我...

TOP

要100% work...
平就ok...吾要太勁card...
要PCI-E...
最緊要有硬解.....平時睇movie 多....打機都只會係on ...
kenlau 發表於 2012-6-22 08:35 PM


ATI 5570?!
http://www.sapphiretech.com/pres ... mp;lid=14&leg=0

TOP

ATI 5570?!
森林之王 發表於 2012-6-22 22:43

請pm 價錢...

TOP

TOP