tntm64 當前離線
Banned
hkc9 當前離線
TOP
sinlachi 當前離線
radeon7500 當前離線
mikepang 當前離線
進階會員
so boring, swipe, swipe, swipe... what the hell is that guy want to show s3 mon is so poor, strange ... hkc9 發表於 2012-5-18 16:51
lau9876547 當前離線
smchkman 當前離線
01faifaifai 當前離線
barryli 當前離線
AMD........正!
比上網,用同一款browser較好 htc又要做埋排字,一定較輸蝕 好似呢度一齊用chrome較公平 ... 01faifaifai 發表於 2012-5-18 22:00
Note行4.0.3竟然唔輸洩比One X..... barryli 發表於 2012-5-19 00:24