TEAM XTREEM 好唔好超 ?

之前買左塊Z77送左對TEAM XTREEM DDR3 1600 1.5V, 唔知好唔好超呢?
因為未拆包裝, 如果唔係點超得就賣左去算了..
Photo 12年5月9日下午12 31 48.jpg Photo 12年5月9日下午12 31 59.jpg

超一級上2133 冇難度

TOP

我買 asrock 送個對 Corsair 8g (1600)
上到2200 都唔錯

TOP

超一級上2133 冇難度
yoyo348 發表於 2012-5-9 13:16

有無試下再上呢?

TOP

超一級上2133 冇難度
yoyo348 發表於 2012-5-9 13:16

請問如何可以超到2133?
剛試過, 都係得1866

TOP

請問如何可以超到2133?
剛試過, 都係得1866
jerrychan0610 發表於 2012-5-9 20:31

加電壓,同埋可以試下學其他CHING咁試下SET3叔金條果個咁SET..

9-10-10-24<~好似係- -不過我唔肯定得唔得架..

TOP

你TEST 下.....我個2條1866 都開唔到機

TOP

三叔金條好d

TOP

本帖最後由 20030311 於 2012-5-25 00:44 編輯
你TEST 下.....我個2條1866 都開唔到機
LikMan727 發表於 2012-5-19 02:35



    我都係呀,點SET都行唔到1866

TOP

回復 9# 20030311

我發覺可能唔係RAM 問題....
你用咩板
我用ASUS SET AUTO ...時會開唔機  
我SET 100:133 時佢2166 都入到WINDOW....
我之前用 Fatal1ty Z77 Professional-M 係冇得選擇 E 個SETTING

TOP