wp 苦主唔使再用nokia 個d 單核自慰la

三星首款WP8裝置將以GS3為藍本

Galaxy S III的傳聞數量比iPhone有過之而無不及,而最近有一個相當有趣的消息指,Galaxy S III將會用作三星首款Windows Phone 8手機的硬件與設計參考。

據稱這款WP8裝置目前被稱為Focus S II,原本的Focus系列是三星旗下最成功的第一代WP手機之一,而這款後繼型號使用Focus的商標代表WP,相等於以Galaxy系列來代表Android。Galaxy S III的傳聞規格包括4.7吋高清屏幕、四核處理器、支援LTE、1200萬像素主鏡頭及NFC技術等等,預料該規格也將同樣適用於Focus S II,並最快可在10月於美國推出。

資料來源:http://www.phonearena.com/news/S ... ne-8-device_id29613
4核wp8 來緊la

如果2核夠用的話,我覺得唔洗上到4核
除非兩個耗電做到一樣就無所謂

TOP

如果2核夠用的話,我覺得唔洗上到4核
除非兩個耗電做到一樣就無所謂
pakchi70 發表於 2012-5-3 15:39



    你睇番htc 4核, 比番同電量既雙核係差不多, 什至更慳電

TOP

本帖最後由 叔叔不行鳥 於 2012-5-3 15:58 編輯
你睇番htc 4核, 比番同電量既雙核係差不多, 什至更慳電
uwantwant 發表於 2012-5-3 15:43



htc o係部係tegra3 喎老闆.....
粒u自己本身個設計已經係咁
當然, wp機都可以用tegra u就最好啦
咁就可以又慳電又爽快~


同埋,想問問你個標題
係想搵交嗌多過討論...
係就唔該你收埋 ....

TOP

暫時黎講,wp support最好都係Nokia, *** 係呢方面無得比

TOP

三星首款WP8裝置將以GS3為藍本

Galaxy S III的傳聞數量比iPhone有過之而無不及,而最近有一個相當有趣的消 ...
uwantwant 發表於 2012-5-3 15:38


提一提你, 2012年內, 都未有廠出到4核+LTE 的芯片.
就算係Qualcomm 都只能做到雙核+LTE.
今年內所有LTE 機都會係Qualcomm 的天下, 其他廠最快要2013年先有(因各種原因).
另外, WP8 轉NT Kernel 後, 唔係只有Samsung 一間廠可以用多核心.
間間WP 廠都可以.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我懷疑新系統會大食好多, 所以先要提高規格得咁利害,

仲有就係 wp 如果又走返安卓有咁多唔同既硬件規格,  ...
wongtaiman 發表於 2012-5-3 17:06



    唔會, wp 應該係0 upgrade系統 . 即係wp7 機用唔到wp8, wp8 機用唔到wp9.

TOP

本帖最後由 mktong 於 2012-5-3 17:31 編輯
我懷疑新系統會大食好多, 所以先要提高規格得咁利害,

仲有就係 wp 如果又走返安卓有咁多唔同既硬件規格,  ...
wongtaiman 發表於 2012-5-3 17:06


唔關事, 依家的WP7 / 7.5 係用的係WINCE 的Kernel,
所以有只能用單核心同512MB Ram 的限制, 轉換成NT Kernel 後.
可以解放左上面兩個問題. 硬件選擇上可以更有彈性.
當然最後可以預見到好大機會各廠會開始從SPEC 的戰爭.

另外, 硬件SEPC 係唔同左, 但係解像度係有限制. 比例不變. 只係做放大.
情況有D 似IOS, 一個APPS 可以在新機同舊機上面RUN 一樣.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP