唔知死U定係死底板?(有結果)

本帖最後由 COD 於 2012-2-22 11:16 編輯

尋晚部機用時已經有點不對勁,初時藍畫面,以為係Windows問題,
手動reboot後入返Windows,玩唔夠五分鐘又出藍畫面 (詳細內容冇留意),
然後再按reboot制,但今次已經開唔到機,底板冇聲出 (平時"嘟"一聲啟動) ...
mon畫面冇訊號及冇反應,全機風扇 (包括display卡)、燈都有著 (唔似牛牛問題),
機箱HDD燈無閃,但聽到幾隻硬碟有轉動聲,拆下4條ram掉換插試試,情況依舊,
以我理解似係CPU或主機板出事,不過都唔肯定,而家還有乜方法測試?

部機已使用超過四年,一向正常,本來都打算砌一部新機,
而家只係想盡下人屎睇下救唔救得返。
Q6600
ASUS P5KE-WIFI
DDR2 4GB (4x1GB)
GTX-460
3隻HDD
1隻SSD (run Win7)
一個 DVD ROM
一張TV卡
600w 牛牛

咁多device係度, 會唔會真係牛牛呢
不如拆晒落黎, 再續樣野試..

TOP

拔曬所有 ram 開機睇下有無聲
有聲代表 板, U 知到無 ram (識做野)如果吾係就是單一樣
咁既情況我試過死Bios

TOP

拔曬所有 ram 開機睇下有無聲
有聲代表 板, U 知到無 ram (識做野)如果吾係就是單一樣
咁既情況我試過死Bio ...
Bigbust 發表於 2012-2-13 10:45



剛試了,情況依舊,底板無聲響....

TOP

咁多device係度, 會唔會真係牛牛呢
不如拆晒落黎, 再續樣野試..
2slow 發表於 2012-2-13 10:14



部機用了幾年,而家隻牛仲開到有電,唔似牛事,
今晚拎走一d 硬件再試 ....

TOP

試下淨 板, cpu 開機 睇下識吾識叫!?如果都吾得,拿塊 板,cpu, 去新高登比人插翻著佢!有咩懷疑會道至佢死機都拿埋去試

TOP

開機全機風扇 (包括display卡)、燈都有著 ,但完全無反應....似喺隻牛有事..換隻牛試下先啦

TOP

裸機
剩cpu 底板 火牛
開機 睇下有冇咇? (記得裝 speaker仔落底板)

TOP

Reset the BIOS, then start from the bare minimum (only the mb, graphics card, 1 piece of ram), then add more components one by one

TOP

本帖最後由 COD 於 2012-2-13 23:42 編輯

剛試了剩 CPU、底板、火牛...換埋粒後備PD905試 (唔似死U),
情況依舊,冇聲 (主板插有喇叭仔),手頭上冇後備火牛,問人借到再試 ...

其實就算乜都無插,塊底板係咪都應該有幾下嘟聲?

更正:粒後備U應該是2.8G的PD 915吧,擺太耐都唔記得了...

TOP