[徵求] [徵求] 有冇人支持再開多團萬由ITX NAS及USB DOM?

之前錯過左既各位
(http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1)

又或者睇左呢帖
(http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1)
對新出既細itx nas有興趣既朋友們
留一留言支持
等a-sir批准可以再開第四團吧

10000 x SUPPORT~~~

TOP

唔該師兄, 本來我都想開帖問, 我想要個 6 Bay, 如果呢水有火牛就好啦!!!

TOP

支持

想問下4bay 係咪包埋 火牛?

TOP

其實我等咗好耐了

TOP

本帖最後由 billy0301 於 2012-2-7 22:01 編輯

支持,不過希望唔好又係得兩部啦

TOP

支持!!!!!!!!! 希望越快開團越好!

TOP

強烈支持.. 想買4bay miniserver

TOP

撐~~~~~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP