[求助]個mon有事?

用用下電腦 個mon突然好似冇左電咁
盞綠橙冇著到 但係禁返開關一下又開得返
試過關左機之後淨係著個mon
中間有個no video input既視窗仔係度彈
彈彈下個mon又係自己斷左電

求解答 謝謝