Java CL小改

今日個FD話去改車
咁就一齊去啦
我都順便改埋

結果就係,
我D舊件要自己拎走
好在有袋可以背下


如果今日8點左右見到有個細路踩緊架DUP頭CL, 背脊有對軨, 頭戴藍色頭巾
咁果個應該係我黎
有機會就同各位踩下

個FD偷拍...



入番正題先
其實我都係改RX-5既拆車件
個FD平放比我, 不過唔好問我幾多錢:

Tiagra波腳+9s飛輪


快拆釘踏, 自己買的


前撥未改, 聽日買波撥碼


求其淘寶支彎把同手包布, 另外仲有mircoSHIFT 9s槍手


FSA 中空餅,


雖然齒數比較低, 不過都夠踩


全車就係咁啦~




之後就應該會改451, 不過怕C夾上唔到
上唔到就唯有用碟啦...

條手把帶難唔難包呀其實

TOP

回復 2# SCCH
睇落就唔太難
其實我都係師傅幫我包..

TOP

唔知係咪睇錯呢,新果對鈴係咪細過原先果對?

TOP

唔知係咪睇錯呢,新果對鈴係咪細過原先果對?
SCCH 發表於 2012-1-18 23:12

唔係
對軨我無換到
我背住果對係個FD的

TOP

波撥碼邊度買及幾錢到?
P.S. 你買邊隻?係咪有得教前後架?

TOP

波撥碼邊度買及幾錢到?
P.S. 你買邊隻?係咪有得教前後架?
funfunhk 發表於 2012-1-18 23:17

未買
聽日交收
都係上28bikx睇下就有

TOP

這個?
咁冇野了…
231653_2011121255.jpg

TOP

這個?
咁冇野了…
funfunhk 發表於 2012-1-18 23:37

唔知仲有咩好選擇
平平地上就算

TOP

本帖最後由 palmtree 於 2012-1-19 11:56 編輯



CHING 快拆 的 紅色部份 應 按 廠商 調整向上 才是正確的 !
依 厚 / 薄  2種 介子 附件 安裝 可解決 角度問題的

TOP