今日個FD話去改車
咁就一齊去啦
我都順便改埋
結果就係,
我D舊件要自己拎走
好在有袋可以背下

如果今日8點左右見到有個細路踩緊架DUP頭CL, 背脊有對軨, 頭戴藍色頭巾
咁果個應該係我黎
有機會就同各位踩下
個FD偷拍...

入番正題先
其實我都係改RX-5既拆車件
個FD平放比我, 不過唔好問我幾多錢 :
Tiagra波腳+9s飛輪

快拆釘踏, 自己買的

前撥未改, 聽日買波撥碼

求其淘寶支彎把同手包布, 另外仲有mircoSHIFT 9s槍手

FSA 中空餅,

雖然齒數比較低, 不過都夠踩

全車就係咁啦~

之後就應該會改451, 不過怕C夾上唔到
上唔到就唯有用碟啦... |