[操作疑難] 關於ducky 9008s一個小問題

基本上成個鍵盤既燈都關到,但我點都關唔到右上角果盞寫住1x既燈,果盞係咪本身都關唔到點係有特別方法關呢?

拆左粒led

TOP

關機都得…
個粒同3粒Lock掣都係獨立掣,所以無得較光暗,Lock掣有得關佢就四選一。

TOP

唔該晒師兄~我仲以為係咪壞左所以關唔到~

TOP

唔知唔用ps2佢會唔會自己熄呢@@

TOP

唔知唔用ps2佢會唔會自己熄呢@@
klkklk 發表於 2012-1-13 21:33



    師兄,我有個問題..我用左佢送既ps/2轉插,插入去冇反應既..係咪要關左電腦再插先得?

TOP

師兄,我有個問題..我用左佢送既ps/2轉插,插入去冇反應既..係咪要關左電腦再插先得? ...
abrezame 發表於 2012-1-13 22:21



    PS2好似唔可以熱拔插
你熄機插完再開試下

TOP

唔知唔用ps2佢會唔會自己熄呢@@
klkklk 發表於 2012-1-13 21:33



    我1008,用PS2頭的話,熄左機NUM LOCK會照住燈
用USB就會熄燈

TOP

我1008,用PS2頭的話,熄左機NUM LOCK會照住燈
用USB就會熄燈
samlcy1997 發表於 2012-1-13 22:31

下.. 我ps2熄左機d燈都係全熄wo

TOP

下.. 我ps2熄左機d燈都係全熄wo
klkklk 發表於 2012-1-13 23:12



    真係關左機再插就work,唔該晒師兄,我關左機鍵盤D燈都係熄既

TOP