abrezame 當前離線
中級會員
samlcy1997 當前離線
特級會員
TOP
edgeyim 當前離線
進階會員
klkklk 當前離線
唔知唔用ps2佢會唔會自己熄呢@@ klkklk 發表於 2012-1-13 21:33
師兄,我有個問題..我用左佢送既ps/2轉插,插入去冇反應既..係咪要關左電腦再插先得? ... abrezame 發表於 2012-1-13 22:21
我1008,用PS2頭的話,熄左機NUM LOCK會照住燈 用USB就會熄燈 samlcy1997 發表於 2012-1-13 22:31
下.. 我ps2熄左機d燈都係全熄wo klkklk 發表於 2012-1-13 23:12