又開午夜場

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

我今晚好眼訓,唔知可唔可以堅持到

TOP

RE: 又開午夜場

我今晚會早D 訓, 明朝先買花生睇各位CHING 戰績...
goldfish 發表於 2011-11-28 22:32



    唔好訓住啦,可能開10:55呢

TOP

我都諗住睇埋 11:00 呢 round 算
日日咁捕法唔係辦法

TOP

我都諗住睇埋 11:00 呢 round 算
日日咁捕法唔係辦法
lion438 發表於 2011-11-28 22:49



買幾打雞精飲都補唔番

TOP

32我黎LA!!!!!!!

TOP

我就黎暈低...

TOP

依家好似變左日日都要玩遊戲 (明知明早還要很早起身上班)

TOP

睇黎今晚又係 12:25-30

TOP

唔知架,24小時不定開

TOP