[HK] Hong Kong 32P Rush Server 專區(已更新 R16及重返卡肯)

本帖最後由 hkarmy01 於 2011-12-22 19:56 編輯

小弟與朋友合資租用了一台位於香港之BSN BF3 Server.....
已正式開通
(本伺服器為小弟與朋友合資租用,純屬私人性質,與任何團體或機構無關)

我們的Server 之狀態:
版本: R16
PB:開啟


http://battlelog.battlefield.com ... ng-32P-Rush-Server/

歡迎各路朋友加入 server作戰

thz 師兄 !!!

TOP

期待中 .....

32 vs 32 ??

TOP

好似見到係32人場黎

TOP

嘩~~~~~~~~十個贊,收工返去試下先

TOP

個 server ..我個人認為速度可以接受..
不過唔知點解成日無啦啦變左對方或自己既第三身畫面..
呢個問題估計係 server 版本 R5 所致...我地暫時解決唔到..
唯有等EA 更新...(我地查過 server 控制台...應該與設定無關)

TOP

租要幾$$

TOP

好慘呀..個 server 真係唔知發咩神經..
成日係度自動"第三身"

TOP

變左GEAR OF WAR

TOP

好慘呀..個 server 真係唔知發咩神經..
成日係度自動"第三身"
hkarmy01 發表於 2011-10-28 23:18



BSNGaming?

TOP