e-ghost 當前離線
進階會員
小明~ 當前離線
中級會員
TOP
powerwhy222 當前離線
有師兄能推介一下嗎? 謝謝! e-ghost 發表於 2011-10-24 13:45
如題! 美孚新邨有安裝有線HD, 訊號太弱, Prima 699 / Hyundai 3113 睇高清翡翠勁疾~ 反而之前果部 Olevia ... e-ghost 發表於 2011-10-22 12:52
至於杰科,GK-HD10/12/14都係同你用Prima相差不多,都係三佰多元之貨,你大概可以想像到!跟你用緊的699沒大 ... powerwhy222 發表於 2011-10-24 14:29
ZMT-620FTA, 佢在想睇番錄o左o既節目時, 响佢個介面每碌到個已錄節目表最底部就會 HANG 機. 已重新 form ... e-ghost 發表於 2011-10-24 15:16
virtual88 當前離線