[求機頂盒] 美孚+有線HD訊號太弱, 新買的STB睇高清翡翠勁疾~

如題!
美孚新邨有安裝有線HD, 訊號太弱, Prima 699 / Hyundai 3113 睇高清翡翠勁疾~
反而之前果部 Olevia 响壞機之前插同一條線都睇到高清翡翠無問題.

想問下有冇邊部平價的高清機頂盒在訊號弱時都仲OK用到? GIEC 會唔會好D呢?

謝謝!

可以考慮加放大器

TOP

除加放大器之外呢?反正是新買STB,無理由買個弱SIGNAL用唔到o架?
而且至少舊的STB可以,咁即係有STB是可以在弱SIGNAL用到喇?

THX

TOP

有師兄能推介一下嗎? 謝謝!

TOP

有師兄能推介一下嗎? 謝謝!
e-ghost 發表於 2011-10-24 13:45


師兄,我大部份stb都整過(壞機);但個人覺得Olevia係現今平價之中搶訊號最強.即同一條天線係得佢收到.

TOP

如題!
美孚新邨有安裝有線HD, 訊號太弱, Prima 699 / Hyundai 3113 睇高清翡翠勁疾~
反而之前果部 Olevia  ...
e-ghost 發表於 2011-10-22 12:52


至於杰科,GK-HD10/12/14都係同你用Prima相差不多,都係三佰多元之貨,你大概可以想像到!跟你用緊的699沒大分別.建議你整返部Olevia,佢點壞法?係咪要開機load成五至十分鐘先有畫面?什麼號?

TOP

至於杰科,GK-HD10/12/14都係同你用Prima相差不多,都係三佰多元之貨,你大概可以想像到!跟你用緊的699沒大 ...
powerwhy222 發表於 2011-10-24 14:29


ZMT-620FTA, 佢在想睇番錄o左o既節目時, 响佢個介面每碌到個已錄節目表最底部就會 HANG 機.

已重新 format HDD 都係咁. HDD 無事的.

謝!

TOP

ZMT-620FTA, 佢在想睇番錄o左o既節目時, 响佢個介面每碌到個已錄節目表最底部就會 HANG 機.

已重新 form ...
e-ghost 發表於 2011-10-24 15:16



    軟件是否已update至1.9.8 or 2.1.1.

TOP

本帖最後由 e-ghost 於 2011-10-24 18:14 編輯

1.9.8. 乜唔係 2.1.1 只係加o左個 Anyplex function. 其他無分別o既咩?

TOP

有線D電視signal真係唔多掂, 睇HDJ成日爆格

TOP