全幅未死! 奸狼 1DX 當今科技"癲瘋"造極之作!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

小弟有個問題,我知道部X明年三月底先響日本上市,咁如果要響HK訂,去邊度訂好d呢?
CS? X成? 肥花?

TOP

本帖最後由 Fairyland 於 2011-10-18 12:57 編輯

Del......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

キヤノン、12コマ/秒・ISO204800のプロ向けフルサイズ機「EOS-1D X」

No kidding

http://dc.watch.impress.co.jp/docs/news/20111018_484450.html

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢部野, 紙上功能真係強到呢..! 但就下個像素真係低左d, 好似奸狼個銷售策略真係變左, 600D 都千八萬啦,  ...
QE3 發表於 2011-10-18 16:41


大像素 ... will be reserved for 1DsMark IV (or whatever they call)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有消息指
1Dx 係1D & 1Ds兩條lines既合併

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP