AMD機請教 display卡 ~~~~~~~~~
本帖最後由 birman 於 2011-9-10 13:55 編輯
小弟而家部機係用on-board display + 22" mon,set到1920 x 1080時間唔中播下高清片,或玩下online game,甚至有時網頁多d flash都窒窒地咁...
主要係睇戲,打下winning / GTA ,或online game,budget 約 $1000咁上下,想請教下師兄有咩display卡推介下呀? 有無話CPU係AMD, 用咩牌子既display好d咁呢?而家用onboard既display driver連software好似係裝ATI的 Radeon HD 4200...
我部機規格:
- AMD Phenom II x4 925
- Microstar 785GM-E65
- Kingston DDR3 2G
- 500GB HDD
- GTR POTR450 450W 12CM ATX 火牛
- LG dvd-rom RW
- 有張$2xx既TV CARD睇高清台的
THX!! |
|
|