striker@epc 當前離線
世界懶人協會-魔雪-AJ
特級會員
sv_sti 當前離線
我係魔鬼~我最憎男人
進階會員
TOP
回復 striker@epc 我冇打IPSC好多年(10年以上), 但8卦吹下水, CHING 會5會諗下轉槍? (因S&W ... sv_sti 發表於 2011-6-29 23:35
回復 striker@epc 以前(10幾年前, 大約係1996年) 系美國學(打)過下( USPSC/ H&K ), 用5吋BARR ... sv_sti 發表於 2011-6-30 00:32
回復 striker@epc 我到後期反而中意玩STI 1911 Single Stack, 真係要用腦踗過, 要點打法,去邊 ... sv_sti 發表於 2011-6-30 01:02