[開箱] Topping TP60終於到手

開箱文當然由箱開始






再揭



轉移陣地, 去梳化繼續
前面










後面







反肚



六角難我唔到既
粒螺絲都OK大粒



分體, 佢用導熱膠靠機殼散熱



用料唔係好識睇









5kg, 11lbs





有一個好嚴重既問題
佢俾果條電源線唔係英插
up完相俾你地睇
而家即刻仆落街買電源線
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

係咪用大陸兩腳插呢??
nekkix 發表於 13-4-2011 03:20 PM

三腳, 但唔係英插

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1# LKNim


下,合理嫁
大陸野,當然畀條大陸電源線你啦
落街買條10蚊定住先

TOP

回復  LKNim


    明白明白
係咪左右斜斜地個隻3腳呢?
nekkix 發表於 13-4-2011 03:28 PM

係...

TOP

回復  LKNim


下,合理嫁
大陸野,當然畀條大陸電源線你啦
落街買條10蚊定住先 ...
kelvin2517 發表於 13-4-2011 03:32 PM

係樓下商場買左, 係廿蚊

買完先諗起屋企大把英頭
換頭咪得...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP



好似主要係依塊PCB改咗咁?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP