A GAME 劣化 N 咭效能???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

本帖最後由 marco仔 於 2011-3-13 01:39 編輯

好正常, N記也有這樣做. 有份比錢投資 優化自己 弄弱對手也很正路的商業行為.
要信真實較能信3d mask 11吧, 現在最有公信力.

TOP

以其人之道還治其人之身

TOP

N記玩野玩得多
依家自己衰

TOP

商業合作係咁架,只係太快俾人爆左出嚟

TOP

Think about HAWX 2....

TOP

正当泛A大举庆祝A卡以大比数抛离N卡的时候,老外论坛大量玩家发现,Dragon Age II 存在劣化N卡行为,通 ...
vistory 發表於 2011-3-13 01:24



    唔該你啦 CEO , 你係呢度唔劣化某卡已覺天下太平!

TOP

但第二個方面去想, 兩卡差不多水準進步才快.
太推向一邊就會變成Intel VS AMD, 對用家也不是太好.

TOP

本帖最後由 fvson 於 2011-3-13 02:13 編輯

只是在SLI 的情況下才50%
standalone ~80%

可能有D 地方唔夾

信呢位人兄之前睇一睇source

EDIT:
有人說不用DIRECTX11 或disable SSAO 可改善問題
http://social.bioware.com/forum/ ... x/6405922/1#6406988

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP