ducky2496 當前離線
中級會員
angus;] 當前離線
TOP
好靚;) 不過冇黑色DVD真係幾失敗a_a 不過白色怕唔怕黃? angus;] 發表於 2011-3-3 23:39
thx ar 黃就真唔知會唔會 我諗用D抹screen水一個星期清次就應該ok既 加上英國D天氣唔 ... ducky2496 發表於 2011-3-3 23:45
jc9314 當前離線
進階會員
timothyhkg 當前離線
不過黃左咪換過第二個 一星期應該冇咁好心機抺一次,我諗1個月就差唔好-v- ... angus;] 發表於 2011-3-3 23:48
microwave timothyhkg 發表於 2011-3-3 23:50
Thx for sharing!!.........very nice....... jc9314 發表於 2011-3-3 23:49
我有鼻敏感,咩都要成日清塵 機箱一個月開一次黎清 ducky2496 發表於 2011-3-3 23:50