[開箱] Silverstone SG02-F + CM SPG 600 開箱記(7/3更新執線)

本帖最後由 ducky2496 於 2011-3-13 00:06 編輯

4/3加左SPG600 Gold落去
2themax 7K01W太嘈啦,散熱又唔好,所以就換箱lu
但係年年暑假要係反香城之前搬D野入倉度,想砌部大既又驚煩
所以就換SG02白色
先黎張舊箱相先
CIMG3416.jpg
開箱啦終於運到
CIMG3419.jpg
全白真係好令仔
CIMG3422.jpg
入面…有個8cm(HDD tray)扇吹向鏡頭方向
CIMG3424.JPG
上面睇落黎…
CIMG3425.JPG
ASRock H55 GE R2.0 + i5 680
CIMG3426.jpg
塞晒D野入去啦,其實我到而家都未砌過要走背版既大箱
IMG_0628(2).jpg
後面好搞笑,sfx照整埋入去,望就望佢呢72小時冇事
IMG_0630.jpg
同notebook影反張先 btw美中不足既係我冇白色DVD Drive
IMG_0631.jpg
等牛牛到左先執線
SPG600Gold大牛到左喇
CIMG3428.JPG
CIMG3435.JPG
SPG600Gold
CIMG3436.JPG
上機先,取代個Delta M300 SFX
CIMG3437.JPG
D數字…12V 48 A
CIMG3438.JPG
多得佢係模組化,走線易左,條4+4 老母板供電有60cm長,夠下置牛既大箱用
走線啦到,之前未有時間搞:
CIMG3446.JPG
D線都係收晒係ODD下面個5.25 slot drive bay
CIMG3447.JPG CIMG3448.JPG CIMG3449.JPG CIMG3450.JPG CIMG3451.JPG CIMG3452.JPG
大功告成
IMG_0633.jpg
見樓上有位ching都係SG02F開箱,佢隻牛唔係模組重搞得好過小弟
Silver Stone SG02-F 開箱加上機 (更新執線) by hirodo
後記:
1. 其實有兩個8cm扇位係VGA上面,小弟自已後加左把後面抽出同上面抽入既,吹hdd果把係必要的。
2. 跟箱只包一個8cm抽入扇,吹住HDD tray果把(幾嘈…比我換走左)
3. 牛牛同low-profile CPU cooler 只係有2-3cm左右距離,只用得落stock cooler或者高DD既散熱。
4. 經小弟證實12/14cm風扇既牛牛係唔會同cpu cooler搶風。idle得38度燒雞53-54度max(我粒u i5 680 73w tdp)

好靚;)
不過冇黑色DVD真係幾失敗a_a
不過白色怕唔怕黃?

TOP

好靚;)
不過冇黑色DVD真係幾失敗a_a
不過白色怕唔怕黃?
angus;] 發表於 2011-3-3 23:39

thx ar
黃就真唔知會唔會
我諗用D抹screen水一個星期清次就應該ok既
加上英國D天氣唔會咁快掛

TOP

thx ar
黃就真唔知會唔會
我諗用D抹screen水一個星期清次就應該ok既
加上英國D天氣唔 ...
ducky2496 發表於 2011-3-3 23:45



    不過黃左咪換過第二個
一星期應該冇咁好心機抺一次,我諗1個月就差唔好-v-

TOP

Thx for sharing!!.........very nice.......

TOP

microwave

TOP

不過黃左咪換過第二個
一星期應該冇咁好心機抺一次,我諗1個月就差唔好-v- ...
angus;] 發表於 2011-3-3 23:48

我有鼻敏感,咩都要成日清塵
機箱一個月開一次黎清

TOP

microwave
timothyhkg 發表於 2011-3-3 23:50

日日咁丁法我重得掂

TOP

Thx for sharing!!.........very nice.......
jc9314 發表於 2011-3-3 23:49


thankS yoU ar

TOP

我有鼻敏感,咩都要成日清塵
機箱一個月開一次黎清
ducky2496 發表於 2011-3-3 23:50



    咁里d野就變左好習慣喎(y)
我都有鼻敏感,不過冇乜留意里d細節,
得閒睇下西醫算,

TOP