eeepc 有新機 1015B

本帖最後由 eeeuser 於 2011-1-10 22:33 編輯

呢部應該同1215B差唔多,只係衰在有只得1024X600,6 cell電可以頂到 6個鐘以上,同Intel atom + ion 有得比

http://forum.notebookreview.com/ ... b-1215b-thread.html

should be 1366x768 not 1024x600


Oooo
my bad....u are right...damn 1024x600

TOP

1024x600 真是有點雞肋

TOP