罕見砌機問題,我想左好耐都想到係咩問題

金日.我幫fd 安裝dvd rom.安完.開到機 run 燒碟程式.....點知搖幾下.就熄左機....以後就開不到機...係咩問題???

fd.用左防塵紙...有靜電 撥左d塵....有沒有影響

會不會有靜電有影響
我聽到按了機箱鈕 聽到..dvd rom...子子子子子子 聲......
我又試過..唔駁dvdrom...開到幾下....彈左幾句...

我想左好耐都想到係咩問題
jamesko 發表於 2010-12-10 23:54



    咁未好羅,解決左,知係咩問題啦~

咁你插實哂D線未呀?

TOP

咁未好羅,解決左,知係咩問題啦~

咁你插實哂D線未呀?
cksin 發表於 2010-12-11 00:00



    我打錯左係.....想來想去想不到果問題.......我已經插實.唔搖下

TOP

入唔入到bios?

TOP

入唔入到bios?
RoY2 發表於 2010-12-11 00:06



    我試過一次..唔駁dvdrom.直接hd...就出到底板畫面....只得1次...

係開機..幾秒就.cpu回轉..就熄機.....有反應的 

TOP

...............的問題

TOP

RAM重插 底板電線
確認CPUcooler有沒鬆

TOP

我試過一次..唔駁dvdrom.直接hd...就出到底板畫面....只得1次...

係開機..幾秒就.cpu回轉..就熄機.....有反應的
jamesko 發表於 2010-12-11 01:01


你的文字表達實在令人費解~~~

TOP

好想幫你但睇唔明
試下棵跑啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP