jamesko 當前離線
中級會員
cksin 當前離線
進階會員
我想左好耐都想到係咩問題 jamesko 發表於 2010-12-10 23:54
TOP
咁未好羅,解決左,知係咩問題啦~ 咁你插實哂D線未呀? cksin 發表於 2010-12-11 00:00
RoY2 當前離線
Now @ HKEPC
入唔入到bios? RoY2 發表於 2010-12-11 00:06
kkchau 當前離線
特級會員
Ledah 當前離線
asgiga 當前離線
我試過一次..唔駁dvdrom.直接hd...就出到底板畫面....只得1次... 係開機..幾秒就.cpu回轉..就熄機.....有反應的 jamesko 發表於 2010-12-11 01:01
LCY 當前離線
柑蕉桔梨碌柚 雁鷲雕狸獅狒 ...
Banned