LG:iPad面板產能持續滿檔,明年才能供應足量

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

SAMSUNG冇得幫手??

TOP

SAMSUNG冇得幫手??
師奶股神 發表於 2010-7-24 22:23


Samsung 都無IPS

TOP

將技術帶去中國!
中國咁多人...實夠產量

TOP

回復 4# 龍王子文

到時apple仲洗賣ipad,人地山寨廠間間都出部atom版 ipad,apple仲得掂既

TOP

回復 5# yohoman0000

中國人工已經唔平啦
adidas,nike果d都走晒去其他國家生產

TOP

第六代LCD生產廠,已到了全機械化的地步.........
人多都沒有用=.=(因為大精細和高技術人手是做不來的)最重要是電和機械?

TOP