差一點就忘記了它們...

收左貨成大半個月都仲未去搞...

真係冇左舊陣時果一份衝勁...

以前個個月都會拆哂D野,洗下排,換下COOLANT..

而家....買左野玩都懶得去拆機換

DSC00087_resize.JPG (200.1 KB)

DSC00087_resize.JPG

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

先答你D5個問題先,
D5要換咀的話有幾個方法
1, 用手開牙,以前冇咁多補品賣的時候,多數都係自己開牙的
2, 現在有好多D5補品賣,有平有貴,但係就非常方便,唔駛怕因開牙中落刀唔夠直而開衰左

本身D5個咀就唔可以就咁拆出黎,佢係一件過的
如果要用D5的話,建議你買EK果個
EK-D5 X-TOP - Acetal G1/4 Rev.2
http://www.ekwaterblocks.com/sho ... tal-g1-4-rev-2.html


用呢D補品有幾個好處,易裝易拆,同埋可以做到係前面出入水,裝好個TOP之後,擺位都方便左好多
至於邊道買會抵呢...
我計過自己訂+運費 同你係香港買 差不多價錢,你如果唔熟的話,係香港買就始終方便D,有乜野唔識搞都可以問返人,重要係..如果不幸壞左,你都有保養

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 B-52 於 2010-1-2 08:25 發表

唔該曬CHING,唔知交易區賣緊果只抵唔抵呢?而家未知佢用左幾耐同埋有無保,如果有保就應該會買...
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=1
仲有唔好意思,好似騎劫左你個POST咁

個價都OK喎

冇話騎唔騎劫既

TOP

大佬, 我同你一樣呀, 套水冷都唔知幾時無換水水,
只係物色緊個好block換左佢咋..
當日衝勁不再

TOP

原帖由 無比膏 於 2010-1-2 11:38 發表
大佬, 我同你一樣呀, 套水冷都唔知幾時無換水水,
只係物色緊個好block換左佢咋..
當日衝勁不再

膏膏你要搵乜野block ?

TOP

原帖由 淆底 於 2010-1-2 19:38 發表

膏膏你要搵乜野block ?

無目標當中
要求係靚, 效能唔駛點理

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 B-52 於 2010-1-3 01:11 發表

Swiftech XT夠唔夠靚?佢係效能同外型都兼備


可惜 made in china 間工廠 d QC 出左 d 問題.
有多隻 XT 個底, 都幾恐怖. :funk:
你可以看番 舊 Post  [開箱文] Swiftech Apogee XT
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3
借圖一用




[ 本帖最後由 k2t4 於 2010-1-3 09:16 編輯 ]

TOP