HENRYCHUN 當前離線
初級會員
lokkk 當前離線
進階會員
TOP
adrianmak 當前離線
路人甲
Banned
cyrux 當前離線
rickywk 當前離線
特級會員
unix 當前離線
中級會員
原帖由 lokkk 於 2009-12-24 08:33 發表 九折左有無得24月分期?
原帖由 adrianmak 於 2009-12-24 09:18 發表 单机不上台有没有9折
原帖由 unix 於 2009-12-24 09:39 發表 4980 - 4219 = 差價成 $761 唔夠貨自然有炒風... 我等佢落到 $4000 樓下先買 經驗話我知, moto 機炒唔到~ 只有跌得好快~ 因為水貨佬坐貨~ 又有零機價~