anonymoushk 當前離線
進階會員
EOS 當前離線
Banned
TOP
米路 當前離線
vaio 當前在線
onetwothree123 當前離線
Contessa Member
中級會員
原帖由 vaio 於 2009-11-24 01:16 發表 搭單一問,如果PC side & Router side兩邊都係經拖版比電,咁可唔可以用HomePlug呢? 因為最初出時d sale話一定要兩邊都係要直接插牆身的插坐。所以唔sure而家的得唔得!
原帖由 onetwothree123 於 2009-11-24 01:21 發表 冇問題, 但係個拖板唔可以用大食電器, 如吸塵機, 冷氣機. 電磁爐等等.
原帖由 anonymoushk 於 2009-11-24 08:15 發表 即係一個電網,用2種homeplug就得? 用哂一種我驚兩邊DHCP會亂派IP咼
2046 當前離線
老友記 當前離線