無玩過HOMEPLUG,有問題想問

1. HOMEPLUG = LAN SIGNAL 出入電網?取代UTP CABLE
2.IF 1 IS CORRECT
HOMEPLUG係咪無得DUALWAN? (前面落PF/UNTANGLE另計 )

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

搭單一問,如果PC side & Router side兩邊都係經拖版比電,咁可唔可以用HomePlug呢?
因為最初出時d sale話一定要兩邊都係要直接插牆身的插坐。所以唔sure而家的得唔得!

TOP

原帖由 vaio 於 2009-11-24 01:16 發表
搭單一問,如果PC side & Router side兩邊都係經拖版比電,咁可唔可以用HomePlug呢?
因為最初出時d sale話一定要兩邊都係要直接插牆身的插坐。所以唔sure而家的得唔得!

冇問題, 但係個拖板唔可以用大食電器, 如吸塵機, 冷氣機. 電磁爐等等.

TOP

原帖由 onetwothree123 於 2009-11-24 01:21 發表

冇問題, 但係個拖板唔可以用大食電器, 如吸塵機, 冷氣機. 電磁爐等等.

Thanks!!!
想問下有邊個牌子好呢?貴d都ok,如果有GigaLAN就最好。

TOP

即係一個電網,用2種homeplug就得?
用哂一種我驚兩邊DHCP會亂派IP咼

TOP

原帖由 anonymoushk 於 2009-11-24 08:15 發表
即係一個電網,用2種homeplug就得?
用哂一種我驚兩邊DHCP會亂派IP咼


Aztech/LevelOne啦, 我就用緊 LevelOne, homeplug 必須要用同一牌子, 重要同型號, 否則效果不好, 甚至不能工作,

TOP

>>Aztech/LevelOne啦

Ching, LevelOne good ma..........................?

TOP

用緊 aztech 200m, so far so good, 可以推薦.

TOP