我的自製透明機箱

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

入面D 線咁亂~ 仲玩透明@@?

TOP

原帖由 ar_kit0504 於 2009-10-14 21:11 發表
入面D 線咁亂~ 仲玩透明@@?

有同感...........X2

執執佢啦.....可過透明.....前要令,後都要令.....辛苦........................

TOP

樓主汁汁D線冇果D金屬品例如dvd hdd 個托咁就美觀好多

TOP

第3張係cooler master rc-335

TOP

透明機箱個面版同背部有無相睇??

TOP

原帖由 bids995 於 14-10-2009 21:16 發表
樓主汁汁D線冇果D金屬品例如dvd hdd 個托咁就美觀好多
個托用埋呀媽的膠做就好好

[ 本帖最後由 bids995 於 2009-10-14 21:19 編輯 ]

TOP

Join Case Mod 大賽 2009 ??

TOP

回覆 8# 的帖子

得個面版都得

TOP

會唔會好唔通風

TOP